1. Zapoznaj się z zarządzeniem Rektora dotyczącym rekrutacji (poniżej)
2. Pobierz i wydrukuj następujące dokumenty z zakładki Dokumenty do pobrania: podanie o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz zaświadczenie lekarskie.
3. Po wypełnieniu wszystkich danych w pobranych dokumentach przygotuj dwa zdjęcia legitymacyjne.
4. Dokonaj opłaty za postępowanie rekrutacyjne – aktualnie 40 zł na konto nr 77 1240 3464 1111 0010 6320 9674
5. W WYMAGANYM TERMINIE (termin podany w zarządzeniu Rektora) złóż w sekretariacie UTW AWF we Wrocławiu przy ul. Witelona 25A pok. 83 komplet dokumentów tj.:
- podanie o przyjęcie na studia,
- kwestionariusz osobowy,
- dwa zdjęcia,
- zaświadczenie od lekarza,
- dowód wpłaty za postępowanie rekrutacyjne.
6. Sprawdź wyniki rekrutacji na stronie internetowej w aktualnościach UTW.
7. Zapoznaj się z regulaminem UTW AWF we Wrocławiu.
Koszt uczestnictwa w zajęciach wynosi 200 zł za semestr (płatne do 30.11 za semestr zimowy, do 31.03 za semestr letni).
Wpłat należy dokonywać na następujący nr konta: 77 1240 3464 1111 0010 6320 9674 (w tytule UTW 8113)